墙头不稳定⭕️

用Last Kiss这首歌剪了五分钟的刀子,之所以这么长是因为歌词里每一句都觉得非常贴切不想去掉。

想表现的就是Elio在Oliver离开之后回忆关于他的种种吧,估计是个很乏味的视频,剪刀最后我自己都困了

总之贴两句歌词感受一下吧


I do remember

记忆依旧如新

The swing in your step

你摆动的舞步

The life of the party, you're showing off again

派对现场,你又炫耀耍酷

And I roll my eyes and then

我翻了个白眼

You pull me in

你将我引入舞池

I'm not much for dancing

我不怎么跳舞

But for you I did

但可以为你而跳

Because I love your handshake Me and my father

因为我喜欢你问候我父亲时握手的动作

I love how you walk with your hands in your pockets

喜欢你走路时把手放在口袋里的样子

How you kissed me when I was in the middle of saying something

你是如何在我说话的时候突然吻我

There's not a day when I don't miss those rude interruptions

没有一天 我不怀念这个粗鲁的打断方式

But now I'll go sit on the floor

但是现在,我独自一人坐在地板上

Wearing your clothes

穿着残留着你气味的衣服

All that I know is that I don't know how to be something you miss

我所知道的一切 不曾想过,那会是我们最后的一个吻

Never thought we'd have a last kiss

不曾料到 ,我们的结局竟会是这样

Never imagined we'd end like this

不曾料到 ,我们的结局竟会是这样

Your name, forever the name on my lips

你的名字,永远留于我的唇齿之间


评论 ( 1 )
热度 ( 18 )

© 控师地狱 | Powered by LOFTER